🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(29)

(ثبت: 234471) آذر 22, 1399 

 

ای کاش طلوع نور را می دیدیم

هنگامه شوق و شور را می دیدیم

دو رکعت عشق، جمعه، پشت سر او

میعاد خوش ظهور را می دیدیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رضا محمدصالحی

    آذر 22, 1399

    با سلام و درود

    لذت بردم🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    آذر 22, 1399

    سلام

    انشاءالله

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  3. ...

    آبان 16, 1401

    درود بر شما ادیب گرانقدر و بصیر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا