🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(30)

(ثبت: 254455) دی 10, 1401 

 

مُو یَه لر صاف وُسادَه یَم، عاشقتُم
جونُم کفِ دَس نهادَه یَم، عاشقتُم
کفشَلُم وَرکشیدَه یَن پا وَ رکاب
بَندیر ِ تِه مِنِ جادَه یَم، عاشقتُم

***
من یک لُر صاف وساده ام، عاشق تو هستم
جانم را درکف دست نهاده ام، عاشق تو هستم
کفشهایم را به پا کرده ام وپا دررکاب
منتظر تو درجاده ایستاده ام ،عاشق تو هستم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 10, 1401

    درود بر شما

    اللهم عجل لویک الفرج

    💐🙏💐

  2. سلام
    فک کنم با زبان بختیاری بود
    درود

  3. نسرین حسینی

    دی 10, 1401

    درودها برشما جناب ابوطالبی نژاد ارجمند شعرتون منو به یاد اشعار احمد انصاری انداخت 👌😍
    قلمتون مانا
    به امید رهایی 🍃🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا