🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(32)

(ثبت: 254992) دی 24, 1401 

 

می مانم در کنار یاران ای عشق

در حلقه ی سبز دوستداران ای عشق

تا لذت ِدیدن ِتو در من جاریست

بی چتر در انتظار باران ای عشق

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. ای عشق
    سلام و درود و التماس دعا

  2. جواد مهدی پور

    دی 24, 1401

    درود بر شما

    زیبا سرودید

    💐🙏

  3. طارق خراسانی

    دی 24, 1401

    سلام بر سید بزرگوار

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • سلام و دروداستاد عزیز
      سپاسگزارم از حضورتان
      عالی نگاه جناب عالیست
      سرافرازباشید
      🌺🌺🌺

  4. صفا یغمایی

    دی 24, 1401

    درودبرشما بسیار عالی
    احسنتم.
    🌺🌺🌺

    • سلام و دروددوست عزیز
      سپاسگزارم از حضورتان
      عالی نگاه جناب عالیست
      سرافرازباشید
      🌺🌺🌺🌺

  5. علی معصومی

    دی 24, 1401

    درووودها برشما
    جناب ابوطالبی نژاد نازنین
    ♡♡♡
    افرین بر قلم روانتان

    “من ماندم و جمع خوب” یاران ای عشق
    در حلقه سبز دوستداران ای عشق
    ♤♤♤
    سرچشمه خورشید درخشان ای عشق
    آیینه ی ماهتاب تابان ای عشق

    کی می رسی از کرانه های امید
    با فصل قشنگ نو بهاران ای عشق
    ✍بداهه ای تقدیم

    • سلام و دروددوست عزیزوارجمندم
      سپاسگزارم از حضورتان
      ازبداهه شما متشکرم
      آفرین برشما
      سرافرازباشید
      🌺🌺🌺🌺

  6. سلام استاد ابوطالبی عزیز

    الحق که استادانه و نغز و پر مغز قلم می زنید

    سلامت باشید استادجان

    • سلام و دروددوست عزیز
      سپاسگزارم از حضورتان
      نگاه جناب عالی زیباست
      شاگرد همه دوستان هستم
      سرافرازباشید
      🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا