🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه

(ثبت: 228264) خرداد 31, 1399 
عاشقانه

 

عاشقانه1
شکوفه ای برای مادر

اگرخوب ببینی
زیر پایت را
همیشه کسی هست
که پله کرده برایت اندامش را

چون ساقه نحیف بوته ای
که جابجا میکند سنگینی سنگ را
تا شکوفه ها ببینند
روی داغ خورشید را

######

عاشقانه2

شاخه هایش از دیوار باغ
ریخته بیرون
پر از شکوفه های سفید

و باد, حیران در کوچه
و لای گیسوان عطر آگین بهاریش
در برفی که می بارد !
…..
دستش را بالا میاورد
و برگهایِ سپید را می تکاند!
تا جمع می کند
شاخه ها داخل روسری !

پیش تر از آنکه باد دیوانه
پیراهن پاره کند
به باغ پنجره

و من خوب می دانم
ایستادن, مرگ بادهاست.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر شما و به شعر پاک خوش آمدید.

    • مهدی حسنلو

      تیر 3, 1399

      سلام عزیز جان
      سپاس از حضورت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا