🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقان

(ثبت: 246183) اسفند 23, 1400 

عاشقان : الیاس امیرحسنی
عاشقان پادشاهان بی تاجند

کشور دل قلمرو آنهاست

گاه دیده می شود دلشان،

مملو از خنده، شادی و رقص است.

گاه حمله می کند دشمن ،

دلشان پر غم است و بشکسته است.

عاشقان گاه می خندند.

عاشقان گاه می گریند.

عاشقان پادشاه بی تاجند

چونکه مستغنی از همه اند.

چونکه معشوق را دارند.

عاشقان پادشاهان بی تاجند

کشور دل قلمرو آنهاست

عاشقم عاشقم پادشاهم من.

وقتی که فهمیدم: الیاس امیرحسنی

وقتی که فهمیدم مرا او دوست دارد

شب تا سحر خوابم نمی برد

وقتی که فهمیدم مرا او دوست دارد

شب تا سحر اشکم روان بود

وقتی که فهمیدم مرا او دوست دارد

در پوست خود نمی گنجیدم از شوق

وقتی که فهمیدم مرا او دوست دارد

پانصد کیلومتری همه با عشق راندم

یاسم همه امیدواری شد، میلم کشید و

اشتهایم باز گردید، یعنی دوباره

زندگی آغاز گردید.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا