🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقِ خدا شده ام …

(ثبت: 3951) اردیبهشت 11, 1396 

           « به نام خدا »

از آن زمان که به عشقِ تو مبتلا شده ام ؛

ز قید و بندِ جهان ؛ تا ابد رها شده ام !

بگیر دستِ مرا، ای خدایِ هر دو جهان ؛

منم که مُرتکبِ کوهی از خطا شده ام 

سکوتِ تلخِ من از عمقِ جان و دل گوید ؛

به سرنوشتِ پر از حسرتم ، رضا شده ام 

به جز امیدِ وصالت، مرا امیدی نیست ؛

زِ خود اگر که بِرانی، بِدان ؛ فنا شده ام

اگرچه عشقِ زمینی، مرا زمین زد و رفت ؛ 

ولی به یُمنِ وجودت، کنون ؛ به پا شده ام          

                                      

طلایِ عشقِ من از، جورِ یار ، مِس گردید ؛

زِ کیمیاگری ات ، مِس بُدَم، طلا شده ام !  

           

گذشت دورهٔ ؛ دَر، بَندِ رنج و غم بودن ؛

زِ بندِ غُصّه و غمهای خود ، جدا شده ام        

                       

دِگر تو عاشقِ رویی نمیشوی «مهران» ؛

(( بگو به اهلِ جهان ؛ عاشقِ خدا شده ام ))

               « مهران اسدپور »

یازدهم، اردیبهشت ماه، نود و شش…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 19, 1396

    طلایِ عشقِ من از، جورِ یار ، مِس گردید ؛

    زِ کیمیاگری ات ، مِس بُدَم، طلا شده ام !  

    سلام و درود بر بزرگ شاعر پاک

    عااالی ست

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا