🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقی باید کرد

(ثبت: 14034) بهمن 18, 1397 

تا عاشق آن امام عاشق شده ایم
بر ظلم و ستم همیشه فائق شده ایم

طارق بسرود عاشقی باید کرد
ما در پی آن سرود طارق شده ایم

 

طارق خراسانی
۱۷ بهمن ۱۳۹۷

 

 

 

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    بهمن 19, 1397

    درودها جناب استاد طارق بزرگوار
    ارادتمندم

    • طارق خراسانی

      بهمن 26, 1397

      سلام و درود بر استاد حکیم عزیز

      خیر مقدم استاد
      دلتنگتان بودم

      سپاس از حضورتان

      در پناه خدا 👏🌹

  2. زانا کوردستانی

    بهمن 21, 1397

    ██__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█
    “““““✬ ‘✧ `✬
    “““““ ♜=♜=♜
    “““` ` {_♥_✿_♥_}
    ‘“` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
    ““♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
    “`{==================}
    “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

    درود بی پایان

    سروده ای عالی بود

    احسنت

    • طارق خراسانی

      بهمن 26, 1397

      سلام درود بر جناب فلاحی

      سپاس از حضورتان

      در پناه خدا 🌺

  3. اله یار خادمیان

    بهمن 27, 1397

    سلام و درود بر استاد طارق عزیز نوشیم و معطر شدم
    از گلاب کمالات شما

    استاد من چرا تماس ها را پاسخ گو نیستید
    گوشی شما همیشه در حال خاموشی است
    انشا دالله که سالم و سر حال باشید

    • طارق خراسانی

      اسفند 9, 1397

      سلام استاد عزیز

      در اولین فرصت با حضرتعالی تماس خواهم گرفت
      در پناه خدا 🌿🙏🌿

  4. با سلام و احترام
    استاد و ادیب گرامی
    درود خداوند متعال بر شما
    سلامت باشید
    درود

  5. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 17, 1398

    سلام و درود
    شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا