🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقی

(ثبت: 6624) شهریور 19, 1397 

 

من

به هیچ بیستون 

نمی پیچم

صدایم ناقوس صخره ها ، هرگز!

به هیچ  شیرین

فرهاد ، نه

من ، فقط ، دشت

به خیمه ، خیمه اش

در لاله گون گشته اش

اصلا به لاله وش

که درقاموس عاشقی

در خاک خون

نقش خسته اش

 واژگون گشته ست …

عشق می ورزم…

دشت ، دشت

خوناب چشم بسی تشنه ست

و

این جنون 

دربی جعرافیای  من  

به تلاءلو ی تلاوت ظهر بی سایه اش 

برماذن نیزه ی بلند

بار ها دخیل خون بسته ست…

 

 

 

#اکبر_رشنو 

 

 

bijade-jonoon@