🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشق شدن

(ثبت: 256505) اسفند 2, 1401 

 

ای کوه پر از درد شدی می فهمی
ای جنگل اگر زرد شدی می فهمی

عاشق شدن آغاز عذابی تازه ست
هر وقت اگر مرد شدی می فهمی

 

برهان جاوید
دوازده ابان هزاروسیصدونودوشش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اسفند 3, 1401

    درود بر شما
    🌷🌷

    • برهان جاوید

      اسفند 3, 1401

      درود و سپاس از همراهی و حضور پر مهرتان شاعر ارجمند جناب سید حسینی بزرگوار
      در پناه حق موفق و پیروز باشید
      🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا