🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار برهان جاوید

باید که زیبایش کنم طاووس بی پر را

باید بیاندازم به زیر پایم این سر را

غزل

خوانش: 104

سپاس: 5

تعداد نظر: 17

برهان جاوید

غرق بودن

برهان جاوید 18 فروردین 1403

رو به دیوار نشستند و به دنبال درند

چشم بستند نفهمند چرا لال و کرند

غزل

خوانش: 184

سپاس: 6

تعداد نظر: 21

شهر بارانی ست امشب در عزایت داغدار

ابرها خون گریه کردند و دلِ ما شد مزار

قصیده

خوانش: 102

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

برهان جاوید

شهری که…

برهان جاوید 09 فروردین 1403

در زیر باران پوست می انداخت شهری که

در خون و رگ ها آشغالِ فاضلابش بود

چهارپاره

خوانش: 89

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

برهان جاوید

شکستیم

برهان جاوید 01 فروردین 1403

 

رفتیم و غریبانه تر از رود شکستیم

غزل

خوانش: 97

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

برهان جاوید

شقایق

برهان جاوید 18 اسفند 1402

در خانه ام نشست، به بیرون نگاه کرد

از روی زاگرس که به کارون نگاه کرد

غزل

خوانش: 228

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 2

 

شبیه موج…که در هر کرانه می میرَد

غزل

خوانش: 182

سپاس: 9

تعداد نظر: 16

تعداد نقد: 3

 

زمانی که زمستان روی بهمن ماه می افتاد

غزل

خوانش: 140

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

 

خاطره های قدیم از تن تقویم افتاد

غزل

خوانش: 208

سپاس: 8

تعداد نظر: 18

لمس کن

خوب بِکِش

غزل

خوانش: 191

سپاس: 6

تعداد نظر: 14

بی هدف می چرخم و افسرده و گیجم

در هوای ساکن این انفرادی ها

ترکیب بند

خوانش: 165

سپاس: 8

تعداد نظر: 14

از تمام لحظه های بی تو بودن ها

من وَ یاد تو نشستن بی کس و تنها

غزل

خوانش: 130

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

برهان جاوید

برف

برهان جاوید 25 آبان 1402

 

زیر تردید رفتن و ماندن

غزل

خوانش: 130

سپاس: 8

تعداد نظر: 14

بدون دعوت و حرف و سلام…بودی تو

زلال مثل شراب و …حرام بودی تو

غزل

خوانش: 156

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

من و تو آشنا و …غربت مان مال اینجا نیست

غزل

خوانش: 170

سپاس: 6

تعداد نظر: 14

همه جا یاد تو را باد بهم می ریزد

هرچه را عمر به من داد بهم می ریزد

غزل

خوانش: 191

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

 

پاییز شاید قسمتی از زندگی باشد

ترکیب بند

خوانش: 191

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

 

تا فصل ها را می شمردم سال گم می شد

غزل

خوانش: 174

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

ببار بر تن من از کرانه ای مغرور

بگیر بغض دلم را از آشیانی دور

غزل

خوانش: 118

سپاس: 8

تعداد نظر: 16

مرگ دنیا زیر فریاد یک عاصی

خواب انسان با لباسی کالباسی

غزل

خوانش: 295

سپاس: 6

تعداد نظر: 19