🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکستیم

(ثبت: 268531) فروردین 1, 1403 
شکستیم

 

رفتیم و غریبانه تر از رود شکستیم
با قصه ی امید به بهبود شکستیم

از باغ جوانی نه بهاری و نه باری…
چیدیم چرا زودتر از زود شکستیم؟

دل سوخت غریبانه و خاکستر آن را
در باور باد و اثر دود شکستیم

عهدی که تن قالی پا خورده تنیدیم
در زیر کلاف و نخ هر پود شکستیم

رویای غریبی ست رسیدن به رهایی
هر پل که در این راه و گذر بود شکستیم

گشتیم همه جا و در این سیر تکامل
صد حلقه ی گم گشته ی مفقود شکستیم

آیینه ی صد رنگ شدیم و ترک و درز
بت های زیادی پی معبود شکستیم

 

برهان جاوید
دوم خرداد هزاروچهارصدودو

 

 

نظرها 12 
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود بر جناب جاوید عزیز
    سپاس از شعر بسیار زیبایتان
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید عزیز دل👏👏👏👏🌺🌺🌺❤️❤️❤️

    • برهان جاوید

      فروردین 1, 1403

      درود جناب ارجمند گیوه چیان گرامی
      سپاس از حضور پر مهر و نظر ارزشمندتان
      سال نو مبارک
      همواره سلامت و پیروز باشید
      🌺🌺🌺🙏🙏🙏❤️❤️❤️

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 1, 1403

    جناب جاوید ارجمند
    سال نو، بهار ان مبارک باد.
    یادتان نرود
    ما در مسیر حادثه ها خم نگشته ایم
    عزلت نشین ِ چله ی ماتم نگشته ایم
    لب تشنه مانده ایم کویری میان آب
    اما حقیر منّت شبنم نگشته ایم
    برادر ارجمند مهم ز شب نمردن است .
    🙏🌸🌸🌺🌺🙏💐🌿🍃

    • برهان جاوید

      فروردین 1, 1403

      درود سرکار خانم خیاط پیشه گرامی

      سپاس از حضور ارزشمند و شعر زیباتان

      سال نو بر شما مبارک
      پاینده و پیروز باشید
      🌺🌺🌺🙏🙏🙏

  3. معین حجت

    فروردین 2, 1403

    درود آقا برهان بزرگوار …
    دستمریزاد…
    عید شما مبارک…
    بهترینها را برایتان آرزومندم 🌺🌺🌺

    • برهان جاوید

      فروردین 3, 1403

      درود بر شما و عرض ادب و احترام
      و سپاس از مهر نگاهتان
      سال خوب سرشار از موفقیت برایتان ارزومندم
      🌺🌺🌺❤️❤️❤️🙏🙏🙏

  4. شادان شهرو بختیاری

    فروردین 5, 1403

    درود بر برهان نازنین
    لب مریزاد
    و
    شکوه قلم تان بر دوام
    سال نوتان پر از موفقیت و کامیابی🌹🌹🌹🌺

    • برهان جاوید

      فروردین 5, 1403

      درود استاد شهروی گرامی و سپاس از نگاه پر مهر و شاگرد نوازی تان
      سالی سرشار از موفقیت برای شما ارزومندم
      موفق و پیروز باشید
      🌺🌺🌺🙏🙏🙏❤️❤️❤️

  5. شیدا شهبازی

    فروردین 8, 1403

    سلام و احترام
    بسبار عالی
    لذت بردم 🌺🌸👏

    • برهان جاوید

      فروردین 8, 1403

      درود بر شما و سپاس از لطف و نگاه پر مهرتان
      همواره پاینده و پیروز باشید
      🌺🌺🌺🙏

  6. مهدی سیدحسینی

    فروردین 10, 1403

    درود مجدد🌹🌹

    • برهان جاوید

      فروردین 22, 1403

      درود استاد گرامی
      سپاس و عذرخواه تاخیر در پاسخگویی
      پاینده و پیروز باشید
      🌺🌺🌺🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا