🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشق شدیم وجمعه ای دیگر قرارمان

(ثبت: 1690) خرداد 21, 1395 

 

عاشق شدیم وجمعه ای دیگر قرارمان

آقا به سر رسیده ببین انتظارمان

ماشیعه ی توایم دراین هیچ حرف نیست

دربارگاه عشق بس این افتخارمان

دشمن فکنده تخم نفاق ارچه بین ما

دیگرمخواه بیش ازاین باز خوارمان

بازارعشق بی توکساداست ،العجل

تا گل کند به یمن شما کاروبارمان

تنها تو می توانی آیی  و رو کنی

در این زمانه ی دغل جانا عیارمان

با عشق روی تست اگرزنده ایم وشاد

ما عاشقیم و عشق شما اعتبارمان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام جناب ابوطالبی نژاد

    احسنت

    نویسا باشید

  2. طارق خراسانی

    خرداد 22, 1395

    عاشق شدیم وجمعه ای دیگر قرارمان

    آقا به سر رسیده ببین انتظارمان

    ماشیعه ی توایم دراین هیچ حرف نیست

    دربارگاه عشق بس این افتخارمان

     

     

    درود بر شما

  3. سلام و عرض ادب 

    بسیار زیبا سرودید

    اجرتون با صاحب واقعی اثر …

    برقرار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا