🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عجب

(ثبت: 232211) مهر 13, 1399 

« عجب »

اجل1 آمد سر راهم گرفته
مرا هم وعده ی آخر سر آمد
عجب دستی ، مرا در گردن آمد
که نـتوانش دیگر رد کردن آمد
نه بتوانم به زیر دست آن ماند
نه راه چاره بـر دستش بـر آمد
مرا در خاک غم ، مدفن2 نمائید
که غم را نصرت3 از یزدان بیامد
چه غم شد مرکز علمی به ایران
چه علمش ، علم درس قرآن آمد

٭٭٭
1- مرگ- مدت و مهلت 2- جاي دفن-دفن 3- ياري- فتح
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 13, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا