🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عریان ترس

(ثبت: 5843) فروردین 26, 1397 

هوا، سرد است و من عریان ترسم

درون  مسلخ زندان ترسم

من ِ ویران شده در سیل اندوه

گرفتار تب ِ سوزان ترسم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    فروردین 27, 1397

    درود گرامی زیبا سروده اید

  2. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1397

    سلام و درود 

    وقتی هوا سرد است باید در پی گرما بود 

    در پناه خدا

    در پناه خدا 

  3. مه ناز نصیرپور

    فروردین 28, 1397

    درود بر شما بسیار زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا