🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق زیبا

(ثبت: 5810) فروردین 20, 1397 

جز وصف رویت این دل،دلبستگی ندارد

حال خوشم به غیرت،وابستگی ندارد

با یاد تو رهایی،آید به این حوالی

احساس من نشانی،از خستگی ندارد

گل یا بهار و پاییز،اندوهِ در زمستان

قلبم به،جز،حضورت،همبستگی ندارد

فرّ در تبار عالم،بند در شکوه عشقت

قلبم خیال خامی،در پختگی ندارد

اندیشه ام چه زیبا،قصه سروده از ما

دنیا به یمن این عشق،دلخستگی ندارد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :