🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق نهان

(ثبت: 5281) دی 15, 1396 

حس غم نگاهت،از من نشان ندارد

قلبم بر این گواهی،تاب و توان ندارد

آوار گشته دنیا،بر شانه هایم از عشق

روح قلم از این غم،اشک روان ندارد

از سردی نگاهت خواندم که مثل دیروز

عشق نهانی من،سهمی از آن ندارد

دلمرده ام از این درد،از عشق،از غم دل 

وصف گذشتن از غم،شرح و بیان ندارد

هر سال بوده بر من،فصلی به رنگ پاییز

سالم اگرچه دیگر،فصل خزان ندارد

خواهم روم از اینجا،از آسمان بی مهر

از عالمی که مهرش،راهی به جان ندارد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 16, 1396

    سلام و عرض ادب محضرتان بانو خرم بخش گرامی

    عالی و دلنشین سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    • درود فراوان بر شما

      در خدمت شما بزرگواران مشق می کنم

      با مهر احترام بلند پایه روزگاران فرازمند و متین

  2. علیرضا حکیم

    دی 16, 1396

    درود بانو

    زیباست

    مرحبا

    • درود بیکران بر شما هم تبارگرانقدر

      سپاسگزارم،ماندگار گلستان ادب و فرزانگیتان

      لطف حضور ارزشمندتان موجب مسرت خاطر شد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا