🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق وتبسم

(ثبت: 5394) بهمن 6, 1396 
عشق وتبسم

دلم‌گرفته‌زِ دنیا،چو غم‌فراگــیراست 
زِ یادِخاطــره‌ها اشکِ‌ما سرازیراست 
به‌روزگارِجوانی ،نشاطْ‌الــزامی‌است 
چرا به‌سی‌نرســیدهْ،دلِ‌همهْ‌پیر است 
برایِ کَم‌شـــــدنِ شادمــانی و سـُرور 
چه‌کَس‌جوابگوبرایِ‌جُرم‌وتقصیرست 
کــنونْ نیازِ همـهْ خنـده‌ای‌بُوَد ازجان 
دوباره‌وقتِ‌عبورازعذاب‌وتغییراست 
دگر به‌دفـتر و دَستَک‌ْفقط غزل دارم 
چوعقلْ‌پیشِ‌محبتْ‌به‌بندوزنجیرست 
بسازْزندگی‌ات‌را،به‌دستِ‌خـودحــامی 
نگوکه‌قسمت‌مابود و دستِ‌تقدیرست 
ببخش‌عشــق‌و تبسّم‌به‌هر دلِ‌غمگیــن 
برای‌مِهر و محبتْ دگرْ نـــگو دیراست ‌

نظرها 10 
  1. لیلا نقشبندی

    بهمن 7, 1396

    خیلی ها زیبا استاد گرامی! 

    • سلیمان حسنی

      بهمن 7, 1396

      سلام،خیلی ممنونم ازلطفتون.شادکام باشید

  2. لیلا نقشبندی

    بهمن 7, 1396

    خیلی ها زیبا استاد گرامی! 

  3. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1396

    سلام و درود

    الحق زیباست

    آفررررین بر شما و قلم توانای تان

    در پناه خدا

    • سلیمان حسنی

      بهمن 7, 1396

      سلام استادطارق عزیز:سپاسگزارم ازمحبت شما.خداپناهتان باد

  4. سمانه تیموریان

    بهمن 7, 1396

    عرض ارادت

    درود فراوان قلمتان همیشه سبز 

    • سلیمان حسنی

      بهمن 7, 1396

      سلام خیلی متشکرم ازشما.خدانگهدارتان باد

  5. معصومه عبدالهی

    بهمن 13, 1396

    چرا به سی نرسیده ، دل همه پیر است

    درود بر شما جناب حسنی

    زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا