🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق یار

(ثبت: 2520) مهر 6, 1395 
عشق یار

آخ‌چه‌سنگین‌شده‌ این‌ سینه‌ام 
بـاز شـده‌ پُـر ٬ دلِ پُـرکینه ام 
خنــده‌ فرامــوش شده از لبم 
از غم و از غصــه‌یِ دیرینه ام 
عیبْ نمـــایان نشـوَد بهـرِ من 
مات و کدر از چه‌ شـد آئینه ام 
شـنبه و هر شـنبه فقط بگــذرد 
شـــوقْ ندارد ٬ دگــر آدینه ام 
نیست دگر ٬ بـارشِ ابـرِ بهــار 
بویِ خـوشی‌ نشنَوَم از چینــه‌ام 
در نظرم هستْ سیـــاهی ٬ فقط 
نیست دگر رنگ ٬ به رنگینه ام 
شُکرْ که‌یک‌همدم‌وهمرازهست 
دلبـرِ زیبـــــا رخِ سبــــزینه ام 
هستیِ‌ حامی‌ به‌ نَفَس‌هایِ‌اوست 
عشق و وفایش‌ شــده گنجینه‌ام

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا