🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 228382) تیر 2, 1399 

 

عاشقترین مرد روی زمین بودم
آنگاه
که در میان خیل مشتاقان گناه
تن پوشی از احساس پوشاندم
کودک کز کرده از سرما
به کنجی را

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    تیر 2, 1399

    زیباست و مهربان بزرگوار
    درودتان باد🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا