🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عصیر

(ثبت: 210911) خرداد 29, 1398 

تو حسّ بلیغ بودنی!
احساس صادق صبح
رنگ عطش و بلوغ
به لبان غنچه می زنی!
روی برگ گل
بست و بساط بوییدنی!
هزار حرف ناگفته ی بهاران منی
دیدنی!
اصل و عصیر بودنی!
درهزار شاخک شوق
چشمه و چشم عسلی!
چشیدنی!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. لیلا بهمنی( سالیز)

    خرداد 29, 1398

    نشانه های بلوغ تودرمن پیداست
    دلی که دست تورابوسید اینجاست
    آنجا کنارقلمت،واژه ها نوشته اند
    زنی که شعرمی گوید، زیباست

    بداهه
    لیلا_بهمنی

    • اکبر رشنو

      خرداد 30, 1398

      درود ها
      بر شما
      سرکار خانم بهمنی
      سپاس از حضور ارجمندتون
      و شعر خوب و پر احساستون
      و
      خوشامد به این سایت پاک

      انشاالله موفق و سر بلند باشید به لطف خداوند عزیز و🌺🌺🌺

      • لیلا بهمنی( سالیز)

        خرداد 30, 1398

        منت دارمحبت وراهنمایی های بی منت شما هستم
        جسارت کردم بداهه ای درخورشعرشمانبود🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا