🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “عطر نارنج”

(ثبت: 266307) آذر 24, 1402 

 

مرا در آغوش بگیر
بگذار شعر تب کند
و عطر نارنج تنم
بماند روی لبانت

 

#دنیا_تیموری

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 24, 1402

    سلام‌دنیای عزیزم

    کوتاه عاشقانه بسیار زیبایی ست

    عطر نارنج تن ات را به جهانی ندهم

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

  2. دنیا تیموری

    دی 5, 1402

    بابا طارق عزیز،درود و بی نهایت سپاس از نگاه و نظر ارزشمندتون🌹🌹🌹💜

  3. احسنت بسیارزیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا