🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر

(ثبت: 267767) اسفند 3, 1402 
عطر

 

شعرم را ببین
لبریز می شود
از عطر موهایت
هر بار که می وزی
در خاطر واژه ها
پریشان می شوم
از محاسبه زاویه چشمانت

 

✍#شیدا_شهبازی
📚#خوشه_خوشه

 

 

نظرها
  1. احمد محسنی اصل

    اسفند 3, 1402

    سلام بانو
    از قلم هنرمندتان خواندم وبسیار ممنونم
    سال ها پیش نیز از قلم بانو آتنا شیدا نیز اشعار سپیدی جاری بود
    برقراری وجودتان را آرزوست 🌺🙏

    • شیدا شهبازی

      اسفند 4, 1402

      سلام و احترام
      سپاسگزارم از لطف شما
      متاسفانه آشنایی ندارم خوشحال می شوم از خواندن اشعارشان 🌺🌸

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 3, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    ❤️🌸🌺💐🌿🍃

    • شیدا شهبازی

      اسفند 4, 1402

      سلام و احترام
      ممنون از نگاه زیبای شما 💐

  3. طارق خراسانی

    اسفند 3, 1402

    سلام
    این روزها سخت به دنبال تدوین فرهنگ‌نقد شعر و‌آوار ادبی هستم و‌کمتر می توانم‌ در خدمت دوستان عزیز باشم ‌.
    اگر یک منتقد انگلیسی شعر شما را می خواند یک صفحه درباره این کوتاه زیبا می نوشت .
    اکنون که نقد های زیبای اقوام مختلف در جهان را مطالعه می کنم می بینم متاسفانه شیوه نقد صحیح را نمی دانیم و‌ در سایت های شعر از نقد های کامل و‌جامع اثری نیست .

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

    • شیدا شهبازی

      اسفند 4, 1402

      سلام و عرض ادب
      از نظر و فرصتی که گذاشتید سپاسگزارم
      مایه ی مباهات است در خدمت استاد
      از نقد صحیح و کامل بیاموزیم 💐🙏🙏👌

  4. مهدی محمدی

    اسفند 4, 1402

    سلام و عرض ادب

    بسیار زیبا بود احسنت قلمتان تابان 🌺

    • شیدا شهبازی

      اسفند 4, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان
      در پناه خداشادکام باشید🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا