🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 علف بر باور کارون رسیده

(ثبت: 258971) خرداد 8, 1402 
علف بر باور کارون رسیده

علف بر باور کارون رسیده
زمین از ابر و باران دل بریده

کسی که با درختان دشمنی داشت
لباس سبز پیچک را دریده
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 8, 1402

    احسنت
    زیبا سروده اید
    🌿🌿💐🌿💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا