🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 علم فاطمه (س)

(ثبت: 14118) بهمن 20, 1397 

علمش دراين جهان كه هويدا است فاطمه (س)
اسرار آن چنان كه مهيا است فاطمه(س)
علمش در اين جهان ، همه جا منتشر شده
علمش يقين از عالم بالا است فاطمه(س)
امروزه عالميـان به جهان هر چه بنگرنـد
مي بينند آن كه علم مهيـا است فاطمه(س)
بر دشت و كوه و پهنه ي دريا كه بنگري
علمش فزون زِ پهنه ي دريا است فاطمه(س)
علم جهانيان كه به مُلك و منال2 رفت
اين علم آن زِ عالم عقبي است فاطمه(س)
ديـو و ددان3 اگـر بـشناسند علـم آن
علمـش از آن خداي توانا است فاطمه(س)
علم بشـر به روي زمين گـر فزون شده
علمش به سوي حقِ توانا است فاطمه(س)
چون فاطمه (س) به رأي خدا زندگي نمود
كارش قبول خالق دانا است فاطمه(س)
علم خدا شناسـي او را ، حسن بـبين
معناي آن زِ خالق يكتا است فاطمه(س)

٭٭٭

2- مال و ثروت 3- عفريت و جانوران وحشي

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    بهمن 21, 1397

    ██__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█
    “““““✬ ‘✧ `✬
    “““““ ♜=♜=♜
    “““` ` {_♥_✿_♥_}
    ‘“` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
    ““♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
    “`{==================}
    “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

    درود بی پایان

    سروده ای عالی بود

    احسنت

  2. مازیار نژادیان

    بهمن 23, 1397

    در پناه خدا🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا