🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 علی را می شناسم

(ثبت: 210309) خرداد 8, 1398 

من عطر شولای علی را می شناسم
لبخند سیمای علی را می شناسم

قبل از رسیدن در میان دردمندان
تعجیل در پای علی را می شناسم

هرشب شرر دارد بِدل تا صبح فردا
من سوز آوای علی را می شناسم

می بیند و سر میزند غمخانه ها را
چشمان بینای علی را می شناسم

بنهاده مشک بینوایی را به دوشش
من قد و بالای علی را می شناسم

با کودکان بی پدر سرگرم بازیست
من قلب دریای علی را می شناسم

آنشب سرش دربند دیدار خدا بود
من طرز ایمای علی را می شناسم

معصومی از درد سر بشکفته ی او
من حال زهرای علی را می شناسم

 

 

 

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    خرداد 8, 1398

    سلام و عرض ادب

    احسنت شاعر جان
    شعر زیبایی خواندم

    آفرین
    موفق باشید

    👏🌹👏🌹👏🌷👏🌷👏🌷👏🌺👏🌺👏🌺👏🌸👏🌸

  2. طارق خراسانی

    خرداد 8, 1398

    سلام‌و درود

    بسیار عالی ست
    دلمریزاد

    اجرتان با مولای عاشقان

    در پناه خدا سلامت باشید 🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. علیرضا حکیم

    خرداد 9, 1398

    درود گرامی
    زیبا بود

  4. سلام استاد معصومی عزیز
    بسیار صفا کردم با شعر ولایی شما
    من تازه واردشدم در این سایت اما گویا دوستان بسیاری در این سایت میباشند از دیدارتان خرسند گشتم🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا