🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 علی که مظهر عشق است بین ما تنهاست

(ثبت: 268846) فروردین 16, 1403 

 

هوا هوای بهاری و داغ بر دلهاست
شکسته قلب گروهی که قلبشان دریاست

برای دیدن عشّاق و کسب فیض امشب
بیا به بزم محبّان ببین چه واویلاست

شبانه رفته قرار از دل چکاوک ها
بیا به محفل گلها اگر دلت شیداست

نسیم می وزد از سوی حضرت خورشید
زمان رویش گلهای رازقی حالاست

تگرگ اگر بزند مرگ لاله ها حتمی ست
بگو به عاشق زاری که راهی صحراست

چگونه لاله رخان در بهار می رقصند
کجاست آنکه غمش شادمانی دلهاست

عزای خیل ملائک در آسمان و زمین
نشان عرض ارادت به محضر مولاست

اگر که زخم عمیقی نشسته بر جانت
بیا که مرهم درمان دردها اینجاست

بهار آمد و با چشم خونفشان دیدم
علی که مظهر عشق است ، بین ما تنهاست

 

#مهدی_سیدحسینی
@sheroshirini055
۲۳ رمضان ۱۴۰۳

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 16, 1403

    درود جناب سید حسینی عزیز
    شعر بسیار زیباییست
    دستمریزاد
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺💐💐💐

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 16, 1403

      درود جناب گیوه چیان
      ممنون از نگاه زیباتون
      زنده باشید الهی🌹🌹

  2. معصومه بیرانوند

    فروردین 16, 1403

    سلام و درود بر شما
    بسیار زیباست
    لذت بردم
    در پناه خدا

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 16, 1403

      سلام و سپاس از نگاه زیباتون
      زنده باشید به مهر 🌹🌹

  3. احمد محسنی اصل

    فروردین 17, 1403

    سلام و درود بر سید عزیز
    علی که مظهر عشق است ، بین ما تنهاست
    برقرار باشید به مهر
    😊🌺

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 17, 1403

      سپاس جناب محسنی
      حضور گرمتون باعث خوشحالی و افتخار است
      زنده باشید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا