🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 269309) اردیبهشت 4, 1403 

 

قلبم شده بیقرار و چشمم شده تار
افسرده شده خاطرم از دوری یار

سیلاب خبر ندارد از حال نگار
دل خوش نکنید اینقدَر هم به بهار

#مهدی_سیدحسینی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 4, 1403

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    بخصوص بیت دوم
    فقط ارتباط دو بیت رو متوجه نشدم🌹

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 4, 1403

      درود خانم ایرانپور
      سپاس از نگاه زیباتون
      مصرع سوم که را که ویرایش شده اینگونه بخوانید
      سیلاب خبر ندارد از حال نگار🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا