🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عمر با عزت بخواهم از خدا

(ثبت: 222323) فروردین 29, 1399 
عمر با عزت بخواهم از خدا

 

بر بلندا چشم بینم عزتی
از میان قلبی برون گر فطرتی

عمر با عزت بخواهم از خدا
دور از جلوت به خلوت عزلتی

ولی اله بایبوردی

22 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 29, 1399

    سلام و احترام،
    لطفا در رأی گیری کارگاه نقد تعاملی
    شرکت بفرمایید:
    http://sherepaak.com/225005/—

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 30, 1399

      سلام

      ممنون از همراهی تان

      سپاس از دعوت محبت آمیزتان

      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا