🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عمر سوخته

(ثبت: 233015) آبان 9, 1399 

 

روزی می رسد …
که باز همدیگر را میبینیم
من ، لبخند میزنم
و تو ، سرت را پایین می اندازی
عین روز اول
ولی اینبار ،
من به خوشبختیت
فکر میکنم
و تو ،
به عمری که
سوزاندی از من

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 10, 1399

    درودها
    بیشتر دلنوشته بود تا شعر
    چرا که تا شعر شدن نیاز به ایهام ، ایماز و .. بیشتری داشت
    به امید خواندن بهترین ها از این قلم🌹🌹🌹🌹🌹

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 9, 1399

    🌹🌷🌺🌸💐

  2. جواد مهدی پور

    آبان 11, 1399

    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا