🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عمر

(ثبت: 225019) فروردین 21, 1399 

 

چون رعد و برقی، عمر خود را طی نموده‌ام
یک  عمر  _جز_ سر  در  هوای  تو  نبوده‌ام

رویا  به  رویا  را،  سفر  کردم   بسمت   تو
هر  بار   طوفان نگاهت   را  ستوده ام

چون گردبادی، رفتنت ما  را  خبر    نکرد
هر چند قلبم را از  هر  کین‌ات زدوده ام

من دفتر  دل  را، به غیر از  چشم‌  کال  تو
بر  بد نویس  دیگری،،،،، هرگز  گشوده ام؟

جز در مسیر چشم‌ های   سربلند   تو
در وصف چشمان کسی شعری سروده ام؟

من دانش آموز کلاس  و مکتب  توٵم
آن تخس نافرمان، که غیر از آن نبوده ام

شد سینه را، غیر از تو، بر غیری بیارمش؟
یا جز  تو را ، بر  سینه ی خود آزموده ام؟

✍️علی سلطانی‌نژاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 21, 1399

    .مصباح الهدی(موشّح)

    ما باده ز دست آسمان می خواهیم
    صد آیه ز دشت بیکران می خواهیم

    بر پهنه ای از طراوت و رونق و مهر
    آواز خوشی به ارمغان می خواهیم

    حاصل نشود بی تو رها گشتن ما
    ای جانِ جهان با تو امان می خواهیم

    لبریز غم و گمشده از خود شده ایم
    هر شام و سحر از تو نشان می خواهیم

    دردیم و بدون تو به درمان نرسیم
    یارا مددی که از تو جان می خواهیم

  2. ولی اله بایبوردی

    فروردین 21, 1399

    سلام و درود

    دستمریزاد

    اعیاد شعبانیه مبارک باد

    🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا