🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عنکبوت باورم …

(ثبت: 2587) مهر 17, 1395 
عنکبوت باورم …

شهر در خوابی عمیقست و کسی بیدار نیست!

غایبی در انتظارست و کسی هوشیار نیست!

گاه می گویم که شاید حکمتی در غیبتست 

شاید و اَما فقط جز ترک که از تکرار نیست!

نامه های کوفیان پوسید در مخروبه ها 

باز می چرخد زمین در کهکشان، بیکار نیست!

کوفیان تازه ای در حجله ها آمد پدید 

کوفه دوران ما هم قابل انکار نیست!!

مَرد تنهایی میان رُکن و ابراهیم گفت:

سیصد و اَندی مسلمان در جهان انگار نیست!

مُومن آیینه ها هستیم در رویای عشق 

پس چرا آیینه ای در کوچه و بازار نیست!؟

مشکل از خورشید رخشان بود یا دلهای ما؟

سطح صیقل خورده جای تابش اَنوار نیست!!؟

عنکبوت باورم از دین من دیوار ساخت

آنچه می پنداشتم جز سایه بر دیوار نیست!

ماه اِمشب باز می خندد به سرگردانیم

گردبادی خسته اَم در دامنم جز خار نیست!

دست بُردم بر قلم در وصف مولایم حسین (ع)

من حسینی بودم اَما نامه اَم پر بار نیست!

مثل یک کوفی برایت نامه ای خواهم نوشت:

حالمان خوبست و اینجا غصه ای در کار نیست …!!!

نظرها
  1. درود وآفرین بر شما  

    زیبا ومحکم بود

  2. مينا امينی

    مهر 24, 1395

    درودها مهربانوی عزیز

    خوش آمدید به جمع شعر پاکی ها

    مانا باشید و موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا