🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عهد سکوت

(ثبت: 2054) مرداد 3, 1395 

دیری ست دو دیده را به راهت بستم

دل گفتی و آن به روی ماهت بستم

تا از بر تو دور نگردم، ای عشق

خوش بالِ دلم را به نگاهت بستم

بر بازی شطرنج خود ای عشق مناز

با رخ که رهِ حضرتِ شاهت بستم

دیدم خبر از شور و شر عشق نبود

مجنون شدم و پای به راهت بستم

تا جان بنهم به پای عشقم ، امشب

عهدی به سکوت بی گناهت بستم.

ماهک _ تیموری