🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عکس عاشقانه

(ثبت: 213320) مرداد 21, 1398 

برای دیدن چشمت دلم بهانه گرفت
شکست و زیر نگاه تو آشیانه گرفت

قسم به بارش ابری که در نگاه تو بود
کویر تشنه ی قلب مرا جوانه گرفت

بلند کرد نگاهم تن مرا از خاک
که طاق طبع بلند تو را نشانه گرفت

منی که هرچه نوشتم هوای مرثیه داشت
مخاطبش تو شدی؛ حالت ترانه گرفت

همین که بر سر هر واژه عشق پاشیدی
خدا هم از غزلم عکس عاشقانه گرفت

غروب بود و نگاهم به روی شب خندید
که حق صبر خودش را از این زمانه گرفت

غریبه ای که به آواره بودنش خوش بود
کنار چشمه ی جوشان شعر خانه گرفت

عظیمه ایرانپور

 

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 21, 1398

    درود ها بانو
    بسیار زیبا سروده اید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • عظیمه ایرانپور

      مرداد 23, 1398

      سلام و عرض ادب
      خوشحالم زیبا خواندید
      سپاس🌺

  2. علی معصومی

    مرداد 21, 1398

    غروب بود و نگاهم به روی شب خندید
    که حق صبر خودش را از این زمانه گرفت
    👏👏👏👏
    بچشم پر ز شراب ات قسم، بخالق خود
    بگو که دادِ دلم را ز غم، چرا نَ گرفت؟!
    🌹🌹در پناه خدا

    • عظیمه ایرانپور

      مرداد 23, 1398

      سلام بزرگوار
      ممنونم از لطفتون
      و سپاس ویژه بابت همسرایی زیباتون🌷
      چه قافیه ی جالبی داشت😊

  3. طارق خراسانی

    مرداد 21, 1398

    سلام و درود بر نور چشمم

    غزلی زیبا از شما خواندم
    عالی ست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏👏👏🌿

    • عظیمه ایرانپور

      مرداد 23, 1398

      سلام عموجان
      ممنونم از لطف و محبتتون
      سبز باشید و سربلند🌷

  4. ولی اله بایبوردی

    مرداد 21, 1398

    سلام

    سرکار خانم ایرانپور

    قسم به بارش ابری که در نگاه تو بود
    کویر تشنه ی قلب مرا جوانه گرفت

    دستمریزاد

    🍃🍃🌺🍃🍃

    • عظیمه ایرانپور

      مرداد 23, 1398

      سلام بزرگوار
      سپاسگزارم
      زنده باشید در پناه خدا🌹

  5. رسول رشیدی راد

    مرداد 22, 1398

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷
    سلام و عرض ادب
    اشعارتون مثل همیشه
    زیبا و خواندنی است
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا