🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید سعید غدیر خم

(ثبت: 213591) مرداد 29, 1398 

دو بیتی عید غدیر خم
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی
………………………………………
بر روی دستان نبی،یک دست پیدا می شود
دستان یک مرد دلیر،از عرش پیدا می شود
از پیش خورشید رسالت،از فروغ احمدی
نور ولایت در غدیر خم نمایان می شود
……………………………………………..
در اذان گویم علی مولای ماست
بعد احمد مرتضی مولای ماست
حب او در دل همان ،حب خداست
یا علی گویم خدا هم ،هم نواست
………………………………………..
عطر خوش بوی غدیر ،بادا گوارای وجود
حب مولا با نبی،در خم گوارای وجود
هم رسالت هم امامت،روی دستان نبی
شهد شیرین غدیر،بادا گوارای وجود
…………………………………………
زین های اشتران حق را به بالا می برد
دست را بر روی دست احمد به بالا می برد
میکند ابلاغ او حکم ولایت را غدیر
هم وصی هم جانشین خود به بالا می برد
……………………………………….
شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
وب سایت:
Rasoll60.mihanblog.com
کانال تلگرام:
@sagi60
@rasoll09127933263

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    مرداد 29, 1398

    سلام و درود

    استاد چهارمحالی عزیز

    عطر خوش بوی غدیر ،بادا گوارای وجود
    حب مولا با نبی،در خم گوارای وجود
    هم رسالت هم امامت،روی دستان نبی
    شهد شیرین غدیر،بادا گوارای وجود

    دستمریزاد

    اجرتان با ولایت

    عید سعید غدیر خُم مبارک

    🌈🌈🌈❤️🌈🌈🌈

  2. علی معصومی

    مرداد 29, 1398

    🌿👏👏👏👏👏🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 29, 1398

    یاعلی مولا🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا