🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید مولا علی، مبارک باد

(ثبت: 261690) تیر 16, 1402 

 

گل و برگ و جوانه می خوانند

بلبلان، خوش بهانه می خوانند

عاشقان عاشقانه می خوانند

عید مولا علی، مبارک باد

 

سلام و درود،
عید سعید غدیر بر شما دوستداران حضرت علی و خاندان پاک پیامبر، خجسته باد

 

 

نظرها
  1. غلامحسین جمعی

    تیر 16, 1402

    درودو سپاس بزرگوار

    عید بر شما نیز مبارک باد

    🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 16, 1402

      سلام و درود و سپاس تان استاد جمعی بزرگوار
      عید غدیر بر شما بزرگوار مبارک
      🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹

  2. معین حجت

    تیر 16, 1402

    درود جناب رضاپور …
    عیدتان فرخنده👏👏👏💐💐💐

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 16, 1402

      درود و سپاس تان جناب حجت گرانقدر
      عیدتان مبارک
      🌹🌹🌹🌹💐💐💐

  3. مينا امينی

    تیر 16, 1402

    درودها بزرگوار
    ممنونم از اشتراک گذاری این اثر🌼🌼
    عیدتون مبارک شاعر گرانقدر

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 16, 1402

      درود ها و سپاس ها یتان بزرگوار
      عیدتان مبارک 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا