🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غدیر

(ثبت: 4756) شهریور 15, 1396 

دنبال مطرح کردن امری خطیر است
جایی که یک عمر است درگیر کویر است
امروز باید گفت با این حاجیان که …
برگشته اند از حج و فردا نیز دیر است
فریاد باید زد که این دستی که بالاست
دست علی مرتضی دست امیر است
امروز ، روز جانشینی نبوت …
امروز ، روز عالی عید غدیر است
وقتی که دستش رفت بالا دید دنیا
که آسمان هم روبه رویش سر به زیر است

#سجاد_صادقی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):