🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غرق می شوم

(ثبت: 3260) بهمن 12, 1395 

دریا چین دامنش را می تکاند

و دو صندلی موازی پرواز می کنند

در ساحلی

رگهای شناور در الکل ازدحام نبض های شعر است

و فنجان خالی از تو

افول نوریست در چشمان شمع

سیم های دیوانه

در دو صندلی موازی جار می زنند

و خاطرات تردد می کنند در ترافیک زیر سیگاری

چوب خطها قفس می شوند

بر ذهن دیوار

و من آرام آرام غرق می شوم

در برکه ایی که از چشمانم جاریست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 14, 1395

    درود بر بانو سلطانی گرانقدر

  2. زیبا سرودید

  3. زهره خسروی

    بهمن 14, 1395

    سلام بهاره جان

    خیلی خیلی شعرتون را دوست دارم

    عاااالی ست

    • بهاره

      بهمن 16, 1395

      ممنونم خانم خسروی گرانقدر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا