🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنگ

(ثبت: 3322) بهمن 19, 1395 

سالهاست

منتظر گرفتن مچش هستم

بچه بازیگوشی که

در سرم

یادت را زنگ می زند…

بهاره سلطانی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زیبا سرودید بانو

  2. طارق خراسانی

    بهمن 19, 1395

    سلام و درود

    چقدر بکر و زیبا

    آفرررررین

    • بهاره سلطاني

      بهمن 21, 1395

      عرض سلام خدمت استاد گرانقدر ممنونم از لطف شما

  3. سحر جهانی

    بهمن 20, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا