🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها
  1. درود پریسکه های دلنشینی دارید بانو احسنت به شیوایی قلم وژرفای احساستان فقط واو ابتدارو حذف بفرمایید که حشو میباشد 

    قلمتان پر توان

    • بهاره سلطاني

      بهمن 25, 1395

      ممنونم خانم شریف آبادی نازنین, چشم ممنونم از نقد به جای شما

  2. نگار حسن زاده

    بهمن 25, 1395

    درود بر شما

    زیباست

    موفق باشید

  3. طارق خراسانی

    بهمن 25, 1395

    سلام بهاره ی عزیز

    فوق العاده لطیف و زیباست

    در پناه خدا شاد زی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا