🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار بهاره سلطاني

پایکوبی می کند

زفاف نهال و خاک را

قالب جدید

خوانش: 385

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

و تنها چشمان تو

روشن است

قالب جدید

خوانش: 294

سپاس: 8

تعداد نظر: 6

پرونده حضورت را که بستی

بغض ابد گرفتند

قالب جدید

خوانش: 546

سپاس: 6

تعداد نظر: 13

بهاره سلطاني

زنگ

بهاره سلطاني 19 بهمن 1395

سالهاست

منتظر گرفتن مچش هستم

قالب جدید

خوانش: 341

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

فانوسی است

آشیانه ات

سپید

خوانش: 414

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

کودک را

موشکی در اطاقک منبسط می سازد

سپید

خوانش: 538

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

شبها که از آسمان می سری

سپیدی ات را بر هجایی مصلوب می ریزی

سپید

خوانش: 322

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

دریا چین دامنش را می تکاند

و دو صندلی موازی پرواز می کنند

بحر طویل

خوانش: 392

سپاس: 2

تعداد نظر: 7

زمستان، دستهایت را برایم آتش زدی

ما سپیدی را در تن هر سطر بلعیدیم

بحر طویل

خوانش: 318

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

عشق در هیچ واگنی

به ایستگاه منتظر نمی رسد

سپید

خوانش: 303

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

تو گواه خدایانی

اوراد عابدانی

سپید

خوانش: 572

سپاس: 2

تعداد نظر: 4