🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها
  1. مهدی رفوگر

    بهمن 26, 1395

    سلام

    کوتاه ولی عالی …..بسیار عالی

  2. طارق خراسانی

    بهمن 26, 1395

    سلام بهاره ی عزیز

    واقعا عااالی ست

    کوتاه سرودن براستی هنر می خواهد

    در پناه خدا

  3. محمدرضا جعفری

    بهمن 26, 1395

    درود  گرانقدر/////بهره مند شدم /////////در پناه خداوند مهربان موفق باشید ان شاالله تعالی…..

  4. نگار حسن زاده

    بهمن 26, 1395

    درود بهاره بانو

    بسیار بسیار زیبا بود

    مرحبا

    موفق باشید

  5. درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا