🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غروب

(ثبت: 254208) دی 2, 1401 

 

غروب‌ِ که،
در شهرم ریشه می‌دواند؛
بذرِ خیالت را می‌پاشم…
***
حالا
–دارمت!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام

    عالی ست

    خورشید نگاهت را
    چگونه بکارم
    که غروب نکند؟

    بداهه ای تقدیم دختر شاعرم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. صفا یغمایی

    دی 2, 1401

    درودها
    🌿👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا