🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غریب

(ثبت: 5971) اردیبهشت 20, 1397 
غریب

نگران نباش!!!
من که در این شهر
غریب بوده ام
میان
 خوشی هایتان هم
#غریبه
 به نظر می آیم 

دیگر ، دلم
با مهمان نوازیهایتان
آشناست…


کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. منصور شاهنگیان

    اردیبهشت 22, 1397

    درود بر شما …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا