🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل، بی غزل!

(ثبت: 263247) شهریور 10, 1402 

 

تا دسترسم به درگهت ای جافی
نَبوَد، نبُوَد غزلسرایی کافی

هر شعر و کلام بهر تو گویم من
بی بود و حضور من بگردی نافی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    شهریور 10, 1402

    درودها برشما
    ♡♡♡

    آغشته به مهر دلبری جانانم
    عمریست در این دایره سرکردانم

    از حال دلم خبر ندارد اما
    صد شعله اشتیاق بی پایانم

    • اَمی اصلانی

      شهریور 10, 1402

      بینهایت سپاسگزارم استاد معصومی ارجمند