🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل بانو

(ثبت: 3787) فروردین 15, 1396 
غزل بانو

غزل بانو چش عسلی چشما تو وا کن

منو تو آینه اون چشات نگا کن

آخه دیوونه شدم برق نگاهت

عزیزم دوست دارم منو صدا کن

تو همه عمر منی بیا کنارم

غم و غصه هاتو از خودت رها کن

طاقتم تموم شده بسه دیگه

نرو تو پیشم بمون با من وفا کن

گریه نکن آتیش به قلبم میزنی

میسوزم شعله خاموشم حیا کن

واسه چی قهر میکنی ناز میکنی

بیا و با من دیگه کمتر جفا کن

بس کن (عرفان) شده عاشق دلکت

فکری هم به این دل بیدست و پا کن

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):