🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل

(ثبت: 238108) فروردین 26, 1400 
غزل

 

حریر نازک خیال
بر تن جویبار
بی تابی می کند

هزار غزل ناب می شود
آوای گنجشکان

به رقص می نشینند
شاخه های رها
در رفت و آمد نسیم

مرا بنام می خواند
سبزه زار مست از جرعه جرعه نوشیدن بهار
لبریز می شوم
در نوشانوش نگاهم
از بهشت رویایی

فواره می زند امید
بر لبالب واژه های سپیدم

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    فروردین 26, 1400

    🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا