🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فارغ از خواب و خیالی تو بیا، ای رؤیا

(ثبت: 222511) اردیبهشت 6, 1399 

 

فارغ از خواب و خیالی تو بیا، ای رؤیا
همنشینی بکنی با من و از غم، چو رها

تا سحر قصّه ببافیم به دور از غصّه
شاه بیتی غزلی طرح چو مهری به نما

ولی اله بایبوردی

26 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حبیب رضائی رازلیقی

    اردیبهشت 6, 1399

    سلام و درود و عرض ارادت
    خدمت استاد زیبا نگار

    جناب بایبوردی عزیز

    بسیار ستودنی و کم نظیر خواندم
    احسنت
    خداوند به شما سلامتی عنایت فرماید
    حلول ماه خدا را برشما تبریک عرض میکنم
    🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 7, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب رضائی مهر نگار

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از همراهی تان

      ماه ضیافت اللّهی مبارک باد

      در پناه خدا

      🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا