🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فاصله ها

(ثبت: 246876) فروردین 21, 1401 

 

چه فاصله ای است لایتناهی…

میان خواستن و نرسیدن، عشق و نفرت،

مرگ و شهوت.

و چقدر به هم نزدیکند، نرسیدن و خواستن

نفرت و عشق، شهوت و مرگ

و ما متحیر مانده ایم میان فاصله ها و فرسنگ ها دورها و نزدیکها

رنگ ها و زجرها

و سکوتی مبهم و مرموز که به آغوش کشیده

همه هستی را.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 21, 1401

    درود جناب سهرابی گرانقدر 🌸🌸🌸

    • حسن سهرابی

      فروردین 21, 1401

      درودها دوست نازنین و بانوی مهربان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا