🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فاطمه

(ثبت: 5538) بهمن 30, 1396 
فاطمه

فــــاطمــه

فـاطمه دُخـتِ مـحمـد داغ تــو در دلِ مــاست

توکـه رفتی  هـــردو عالم غرقِ ماتم وعـزاست

مـی درخشی چـون ســتاره بـرســرِ اهلِ زمین

میزنیم بـرسـر و سـینه از فـراغـت ایـن چنین

باز دوباره امـشب هـم چشم همـه تر مــیـشود

از نــدایٔ یـا هـُدی گــوشِ جـهــان کـر مــیشود

ســرورِ زنــان عـــالـــم جـــانِ مـــا فــدائ تـــو

بـــاز دوبــاره عــــالمی نشسته در عـــزائ تـــو

داغ تــو در سـینه و از چشمِ ما خون می چِکد

رفــتنت هـمچون کمان بر قلبِ ما تیر می کِشد

شعر:کاظم عفتیان

هدی:یکی از لقب های حضرت فاطمه است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. لیلا نقشبندی

    اسفند 2, 1396

    درودها نثارتان

  2. آرمیتا مولوی

    اسفند 2, 1396

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا