🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فتحِ بابی بسته لا بر روی خلق

(ثبت: 216051) آبان 10, 1398 
فتحِ بابی بسته لا بر روی خلق

1

فتح بادی را گشودی روی ما
لا غروری ،نامه اعمالی دلا

ما چرا مغرور بر اعمالِ خود
نامه اعمال هر کسی از هم جدا

2

قبل از آنی که بکوبی باب را
بابِ فتحی باز باشد روی ما

با ادب ،آداب خلقت زندگی
ای بشر خاکی خدایی را ثنا

3

دست خالی گام برداری کجا
ناکجا آباد را ،طی راه ها

فتحِ بابی بسته لا بر روی خلق
با کدام امّید سیری تا سما

4

قلبِ هر یک اولیاءالله را
گر کنی رؤیت کلامی برملا

ریشه در قانون الهی ای عزیز
همچو قانون هر یکی از اولیا

5

در برابر ، حُکمِ قانون ، اولیا
همچو بیدی هم جهت با بادها

گاه همچون کوه هر یک استوار
گر فروتن همچو خورشیدی نما

ولی اله بایبوردی

08 / 10 / 1397

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 10, 1398

    درود ها بر شما
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    آفرین
    🌿🌺🌿🌿🌺🌿🌺

    نامه اعمال هر کسی از هم شد جدا
    👏💐

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 10, 1398

      سلام

      استاد معصومی ارجمند

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      تقدیمی : 🌸

      قابلیت فیض را گاهی ،نگاه
      قدر استعداد کوشش لا گناه

      ای رها از عشق با عشق آشنا
      روی عشقی همچو صبحی شامگاه

      ولی اله بایبوردی

      🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈

  2. مينا امينی

    آبان 10, 1398

    درود بزرگوار

    سپاس از اشتراک گذاری ها

    مانا باشید به مهر💐💐

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 10, 1398

      سلام

      سرکار خانم امینی

      ممنون از همراهی تان

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  3. طارق خراسانی

    آبان 10, 1398

    سلام و درود

    عالی ست
    صبح یکبار خواندم ولی عاازم تهران بودم و اکنون به مقصد رسیده و دوباره سعادت خوانش شعر حضرتعالی نصیبم شده است.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 11, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی گرانمهر

      سفرت بخیر …

      ممنون از همراهی تان با دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه حق

      تقدیمی : 🌈

      گر به بیداری شبی دور از گناه
      همچو تیهو هو کنم او را نگاه

      با طلوعی مهر ، دور از ماهتاب
      رو به خاموشی چو شمعی صبحگاه

      ولی اله بایبوردی

      11 / 08 / 1398

      🌸🌸🌺🌷❤️🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا